Adetime 1 hafta vardı. Tatile gidiyorduk ve kasık ağrısı başladı yolda. Şansıma bak adet olacağım galiba demiştim. 1 hafta tatil boyunca ara ara ağrı girdi. Meğer yerleşme ağrısıymış. Adetim 1 hafta gecikince test yaptım ve anında 2.çizgi kıpkırmızı çıkmıştı.