Kızlar 36+2gunluk hamileyim doktorum bebeğin doğum kanalına yerleştiğini erken doğum riskim olduğunu söyledi ilk basta lor peynir gibi hafif bi akintim geldi alttan 4-5 defa sızlama girdi karnıma sancı giriyor kasılıyor 2 dır uykumdan uyanıyorum belimde ağrı var sizce doğum sancısımi