Kızlar bundan ıkı ay once kanal tedavisi gördüğüm dişim apse yapmış ve agrısından benı yerimde duramaz hale getirmişti o dönem antıbıyotık tedavısı gormustum 5 gun ve apse inip agrı dınınce çekmemişlerdi doguma kadar idare eder dokunmayalım demişlerdi.İki gecedir aynı diş yeniden başıma dert oldu şuan 35.haftamdayım agrıdan duramıyorum sırkelı su tuzlu su nar suyu karanfil sarımsak aklınıza ne gelirse denedim bana mısın demiyor su saatte hala agrıdan uyuyamıyorum.Çözüm önerisi olan var mı ve lütfen hamıle kalmadan ya da ilk uc ay ıcınde dıs hekımıne gıdıp dıslerınızle ılgılı ne sorununuz varsa cozun benden sıze tavsıye😔😔😔😥😥