DilekD bende suan 34. Haftadayım 2 gün önce lavaboya gittim peçete kan geldi . Ve son bir haftadır hergün sancı geliyor 1 dakika sürüyo dayanamıcak gibi oluyorum sonra geçiyor . Söyledim doktora muayene etti suyu normal dedi kalp atışlarını da dinletti bi nst ye git bakalım dedi gittim
birşey demedi artık haftalık gel muayene ye dedi 🤷🏻♀️
ama bugün de gittim lavaboya nokta kadar kan geldi .
Anlamıyorum acaba birşey varda buradaki doktor mu anlamadı 🤦🏻♀️
Hareketleri gayet iyi hiç yerinde durmuyor tekmeleri acıtıyo bile . karnım taş gibi oluyor ve bide kasıklarıma agrı girip geçiyor 🤦🏻♀️