Buluteymen Bebus ewet bulunmuyo malisef ama buldukca gidiyorum tabi bn begendm hastaneyi dr falan ama dogum ortami nasil bilmiyom sezeryan olan bi kac tanidk memnun normal dogum yapan birileri bulamadm suan 😊
Aheahe Pnrbyr olsun sagsalim aldiniz ya önenmli olan o beni..normalle baslayip sezeryanla sonuvlandi ona bakinca hic o iz umrumda bole degil yeterki o iyi olsun
Yaprakserkann masalsii benımde aynıydı 5 dakıkaydı evımle hastane sonra taşındık esenyurttayım ☺️ Taşınmasaydım gene o hastaneye gıderdım doğumumda medıpolde oldu 1950 sezaryan olmustum
Buluteymen Bebus yok cnm ne olck dogum olunca araba hemen ayarlanabilir bn mesela altinsehirde oturuyom ozel arabayla 20 30 dk anca varirim yani ozeller cok pahali bu hastane iyi yani keske cok kalabalik olmasa iyi yani yinede
Bernalinam Bebus bnde avrupa küçükçekmecedeyim . Sefaköy rumeli hospitalde 2 doğum gerçekleştirme bulunmaktayım 3.bebişimi bekliyorum şuan müthiş ilgileniyorlar o hastaneden asla vazgeçmem tavsiye ederm