Bugün gittiğim Dr kontrolünde suyumun azaldığını ve alt sınırda olduğu söylendi. 2 gün sonra tekrar bakalım ve karar verelim dedi Dr. Anladığım kadarıyla sezeryan olup olmayacağıma karar verecek. Ben normal doğum istiyorum ama normal doğum için erkenken suni sancı yada ona benzer bir şekilde normal doğum başlatılabilirmi, yada buna benzer bir olayla karşılaşan oldumu? Yardımcı olup fikir verirseniz çok memnun olurum.