busegb hayır canım, bebeğe hic bir yan etkisi yok 5-6 10 vs bunlar yüksek değerler değil 16-25 ve dahası olanlar var ...istersen Kaan beyin söylediklerini dinle youtubede videosu var ve türkiyede bildiğim en iyi doktor ...benimde 3 tü 6 ya yükseldi...sen ilaçlarını aksatma ve dikkat et yinede ama hic bir zararı yok bebeğe kesin ve net söylüyorum