Dayanamadım bende doğum hikayemi yazmak istedim şuan miniğimi sallıyorum 🥰 27 Aralık akşamı bebeğimin hareket etmediğini farkettim çünkü hergün akşamları aynı saatlerde coşardı yürüdüm bişeyler yedim su içtim ama yok sonra gece oldu duşa girdim biraz hareket hissettim sonra duştan çıktım tam üzerimi giyinecekken bacaklarımdan suyum sızıntı şeklinde geldi gece 3 e kadar evde oyalandım hafif hafif adet sancısı gibi sancı giriyordu pek bişey hissetmiyordum ama sonra hazırlandık ilk Doğum olacağı için tedirgin oldum ve çok heyecanlandım ne olur ne olmaz diye hastanenin yolunu tuttuk alttan muane ettiler ve 3 cm açıklık olduğunu söylediler yatış verdiler . Beni odaya çıkardılar üzerime önlük verdiler başladık beklemeye sürekli nts de sancımı bebeğin kalp atışlarını takip ettiler bir yandanda belirli aralıklarla alttan muane ettiler açılmam sabaha kadar olmadı maalesef sabah 7 ye doğru pıt diye bi ses duydum karnımda ve suyum komple boşaldı . Suyum geldikten sonra suni sancı taktılar çok yüksek değildi dayanılıyordu ama bi iğne yaptılar bu seni rahatlatacak diye beni kandırıp 🥴 o iğne açılmamı kolaylaştırdı ve açılmam ilerledi ıkınma hissi gelmeye başladı artık annem hep yanımdaydı anne geliyo heralde ıkınıcam kendimi tutamıyorum dedim annem hemen hemşireleri çağırdı herkes başıma toplandı başlıyoruz dediler 5-6 ıkınmadan sonra bebeğin çıktığını hissettim Doğum saati akşam 18.20 hemen üzerine koydular çok şükür dedim o an sadece 🙏 dikişlerim biraz uzun sürdü kanamam durmadı maalesef sonra odaya çıkardılar iki gün hastanede kaldım İlk günler zorlandım ama hep şükür ettim şuan çok çok iyiyim bi daha doğururmuyum bilmiyorum Allahım Doğum yapacakların yardımcısı olsun bi avazda kurtarsın hepinizi inanın Doğumdan korkulacak bişey yok o an çekiyosun sancıyı ve bebek doğduktan sonra hiç bişeyiniz kalmıyor benim dikişlerim beni biraz zorladı sadece ama sabır ettim benimle dünyaya gelmedi bu dikişler elbet geçecek dedim ve geçti biraz sabır ve şükür lazım
Benim hikayemde bu kadar merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim 🙏