Esraferhat nasıp tabiki sezeryan da bir doğum şekli herkes normal doğum yapicak diye birşey yok. Bebislerimiz doğum şeklini belirliyor. Evet sezeryan doğumdan sonrası biraz zor olabilir ama hayırlısı demek lazım. Sağlıklı olsunlarda doğum şekli pekte önemli değil ☺