Miniminikuss canım öncelikle geçmiş olsun İnan o kadar çok çektim ki seni çok iyi anlıyorum 😞 benim kalsiyum ve magnezyum eksik olabilir bakalım dedi baktı eksik yok gayet iyi değerlerin ortopediye git dedi gittim bel fıtığı fln mı acaba dedi muayene etti yok dedi röntgen çekmeyelim ilaç fln da veremem sadece parol içebilirsin dedi içtim alerji yaptı heryerin kabardı daha da içemiyorum 😩 sonra sonra kendim farkettim ki bağırsaklarım baskı yapıyormuş üşüyünce gazım olunca tuvaletim varken çok daha artıyordu ağrı şimdi üşütmemeye kabız olmamaya çalışıyorum Allah a şükürler olsun bu hafta havalarda iyi yürüyebiliyorum en azından kendi işimi halledebiliyorum sende bir dene ayaklarına fln sıcak su koy iyi gelirse şeninde benim gibi olmuştur. İnş şifasını bulursun kuzum 🙏