rumeyusuf ben hap ile düşük yaptım doktorun çağırdı kontrolde içerde ufak parça kaldığını gördü. O esnada hemen vakumla çekti parçayı kürtaj olmadım. Biraz ağrılıydı ama 2 dk süren bir işlemdi. Doktorum ilk gebelik olduğu için rahime zarar vermemek için kürtaja karşıydı. Çok şükür 2 ay sonra yeniden hamile kaldım şuan 38 haftalığım