Ebru0721 Merhaba hanımlar ben 22 haftalık gebeyim bu gece aniden sağ böbrek tarafıma aşırı rahatsız edici ağrı ve kramp girdi kaşıklarıma kadar iniyor yürümekte zorluk çekiyorum ağrı sebebi ne olabilir bu durumu yaşayanlar yardım lütfennn
Busratm Ebru0721 İdrar yolu enfeksiyonu, kum yada taş dökme, böbrekte genişleme olabilir. Bunu ancak muayene ile anlayabilirler.
Kuzeyimmm58 Ebru0721 aynısını bende yaşadım doktora gittik herşey normal çıktı ağrı için kese büyüyor ondan dedi serum taktı fazla işe yaramadı belki sırtınız açık kalmıştır benimki biraz hala devam ediyor yel girmiş gibi çünki her yere dağılıyor ağlama noktasına geliyorsun kendini sıcak tut ve beline atkı falan sar canım bolca sol tarafına yat dinlen çünki o ağrı uykudanda uyandırıyor
Ebru0721 Busratm geçen hafta gittim doktor antibiyotik verdi kullandım iki gündür de kaşıntı vardı krem verdi bana ama bu ağrı bir anda oldu kramp gibi girdi gecmessse giderim doktora bunu yaşayan hamile varsa bilgi edinmiş olurum gece gece ne yapacağımı bilemedim 🤷♀️
Ebru0721 Busratm haklıymışım canım hastaneye geldim kum var mış yatış yaptılar sabahtan beri serum iğne dayadılar hakkımda hayırlısı artık dua edin benim için 🙏
burcu0026 cnm anlattığın agri tas agrisi gibi ama umarim degildir hamilelikten once tas dusurdum kac defa hemde dogumdan beter hamile iken o agriyi dusunemiyorum bile kontrol ettir devam ederse bol su ic