Selam kızçeler
hangi doktora gittiysem ilk söyledikleri şey kafasının büyük olması :(
yaklaşık 2,5 hafta önden gidiyormuş doktor sezeryanda olabilir dedi ben normal istiyordum ama sizde yaşadınıZmı yada duydunuz mu sezeryan mı olurum acaba şuan 37 haftalığız