dişimin apse yapmasi ve geçmemesi uzerine 3 haftada toplam 4 kutu antibiyotik kullandım en sonunda disim cekildi 20 haftalik hamileydim.doktor enfeksiyonun bebege daha cok tehlikesi ve zararı var dedi. tabii hamilelerin kullanmasi uygun gorulen antibiyotikti