Kızlar bebeğimin hareketlerinde azalma var ama sürekli olarak karnımın sağ tarafında toplanıyor ve karnımın sağ tarafında toplanınca yerimden kıpırdayamıyorum belim falan ağrıyor kasıklarım ağrıyor şuan uzandım soluma doğru sağ kasığımda ve vajinal bölgemde inanılmaz ağrı var sağ ayağımı oynatamıyorum resmen neden böyle oldu daha önce yaşayan oldu mu bu durumu ? Hemen doktora gitmeli miyim sizce yoksa beklemeli miyim bu arada 27+3 günlük gebeyim