Mamashark bade0310 Sibel Özsoy Doruktaydı artık Medical park da ben ona gidiyorum çok memnunum değiştirmeyi düşünmüyorum ☺️
Kupsekerrrr Mamashark Benimde doktorum Sibel Hanım, çok memnunum bende onunla beraber hastanemi değiştiriyorum🥰