BlgnRb Mommy34 henüz kullanmadım ama kurduk Meltem smart mondo markası anne yanı ahşap sallanır 3 kademeli istediğim herşey mevcut 😊 ama kullanınca görücem bakalım n11 den almıştık 11.11 indiriminde 1250 ye denk geldi bize ama 1500-1600 civarı filan
Blcns Mommy34 ben de vivensenin sitesinde gördüm çok beğendim. Korumalıkları felan acayip tatlı. Alan varsa yorum yazsa süper olur
Nihanus Mommy34 babytech marka aldım yanı çıkıyor istenirse yatağa sabitlenebiliyor dün kurduk daha kullanmadık ama görüntü ve kalitesi fiyata göre harika n11den Babytech 102 doğal
ebruliyim Blcns vivense den ahsap sepet besik aldim ben daha kullanmadim ama gelen malzemeyi cok begendim
ebruliyim Blcns [url=https://hizliresim.com/DGo5O1][img]https://i.hizliresim.com/DGo5O1.jpg[/img][/url]
ggulayy Ben bundan aldım gittigidiyorda 250ye var aynı markanın. İlk 6 ay için kullanıcam sonra montessori😊 https://m.trendyol.com/ceebebek/lodi-ahsap-bebek-besigi-hamak-beyaz-anne-yani-besik-sallanir-pratik-sepet-besik-yenidogan-besik-p-34549743?boutiqueId=380552&gclid=CjwKCAiA1rPyBRAREiwA1UIy8AXr65FhGEfOGUR1bm8PlxnWyeEk4NLJm4K_HWvg-zzfUA2lbtIsYRoC0BIQAvD_BwE
Mommy34 Ben Babymall sitesinde tahtrrevalli markasının anne yanı beşiğini inceledim %30 indirimli 830 falan geliyo. Kayın ağacından yapılmış alan veya kullanan var mı??
Elizvedeniz Mommy34 nova maxi aldım ben gayet güzel görünüyor henüz kurmadık. hangi ürün sizin baktığınız link varmı benim aldığım bu https://imgyukle.com/i/nsWvOx
Smile18 Bende tahterevalli nin anne yanı beşiğini aldım tekerlekli olması da ayrı hoşuma gitti daha kurdurmadım ama kullanışlı görünüyor.
Mommy34 Smile18 birde anne yanı özelliği olan ön paneli indirince sallanma özelliği bulunuyor mu babytech te bu özellik yok mesela
Smile18 Mommy34 Siteden değil bebek mağzasından aldım. Kurmadım daha beşiği ama mağazada iyi baktım ses yapacak bir ürün değil gibi.
Sezen95 Mommy34 https://ty.gl/rokezfo 3 günde geldi kolayca kurduk kullanmak nasip olmadı hala ama oda takımından hariç böyle birşeyde gerekli bence bi bak canım 😍
Hmsregmze Biz heyner den aldık kurduk ama kullanmadık daha. Fırma gayet ilgiliydi,kurulumuda zor degıl. Anne yanı olabiliyor 3 kademeli sallanma sabitlenme özelliği var
ruya07ra Mommy34 instgramdan alyans bebek odası ordan çok uygun fiyata aldık eşim kurdu çok memnunuz tavsiye ederim herkese.
filizzzz ruya07ra bende takip ediyorum sayfayı gercekten de cok uygun ama tereddüt ediyorum kargoyla gelirken bsey olurmu dye birde kendimiz nasıl yapıcaz kolaymı yaptınız
Guler_14 Bende karar veremedim nasıl beşik alacagıma cumartesi kayınpederim alacakmış ben halen kararsızım yardımcı olurmusunuz acil.
Elizvedeniz Guler_14 anne yanı olmalı bence ve 0-1 yada 0-2 yaşa kadar kullanılabilmeside önemli. E bebekten bakabilirsin ordaki ürünler güzel
ruya07ra filizzzz eşim yaptı cd koyuyolar içine zatn parçalarda eksiksiz geldi. Eksik olsa bile ilgileniyorlar. İçinde cibinlik faln herşy var biz de tavsiye üzerine aldık alanlar anlattı tavsiye ederm