Bn sarısınım. Yani hamileykn acıcı kullanmadm ama normal boya kullanablrdm. Cnku acıcı sacta daha buyuk bı etkı yaptıgı ıcn yapılamz ama duz boyanın zararı olmz bnce. Yarım saat duruyo en fzla. Doktorum solemştı. Oyuzdn bnde sarı ddm doumdan snra acıcı vurdurdm.😀