illkayy merhabalar, bende 31+1 haftalık monokoryonik diamniyotik yani arada zar olan tek yumurta ikizi annesi adayıyım doktorlar bizi o kadar korkuttuki 27. haftaya kadar hep bişey olacak diye bekledik ve hiç bişey almadım, hamile olduğumu bile kabullenemedim. Ama bu günleride gördük çok şükür
, şimdi hedef 35.hafta.. Bol dua edin, yapabileceğiniz pek bişey yok. Kendinizi çok yormayın yapabileceğiniz tek şey bu. Geçen hafta burda 33 haftalık tek yumurta ikizi bekleyen bi hamile yazmıştı bebeklerimin kalbi durdu diye, çok üzüldüm ama risk hep var onu da bilin.