Deletedmom39 5 aylik hamileyim az once uyandigimda yüzüstü yatiyodum 😢 cok üzgünüm bebegime bisey olmusmudur zarar verdim mi minigime 😢😢😢
Sulee1 Deletedmom39 vermemişsindr canım çok panik yapma sıkışmış olabilir sadece. Bende genellikle sol tarafıma yatıyorum ama uyku hali tamamen üzerine de yatabilyorm
Bgmbgm Deletedmom39 cnm nolcak allahsen ben 32 haftalığım sırtıma yastık koyup yatiorum ama gece bile uyandığımda ya sırtüstü ya yuzukoyuna yakın buluom kendimi çokta panik yapiosan hamile yastığı al internette var çoğu sitede
Kekmez Deletedmom39 hemen öyle bir şey olur mu Rabbim onu çok güzel yaratmış amniyon sıvısının içinde ve gelebilecek çok sert bir darbede bile su dolu bir kesenin içinde olduğu için çok etkilenmiyor üstüne yatmakla hiç etkilenmez canım benim kendini üzme böyle stres yaparak daha çok zarar veriyorsun bebeğine ☺
Deletedmom39 Sulee1 insallah insallah 😢 cok stresliyim ve korkuyorum. Allaha emanet olsunlar bebeklerimiz.
nizamdereilknur Korkma bence daha 5 aylık ben 3 aya kadar yattım ama önüne yastık koy ben de doncem diye yastık koyuyorum Allah’ın izniyle bisi olmaz internette bi tane doktor bisi olmaz diyordu
Mrve26 Deletedmom39 sakin ol derin nefes al ben suan 31+4 haftalik gebeyim bazen sol tarafima yatarken bacagimi kendime dogru cekip yari karnimin ustune yatiyo halde buluyorum kendimi telaş yapma sadece azicik bebegini skistirmissindir okadar uzulme skma canini
YesimDemircan Deletedmom39 canım 25 ile 30. Haftaya kadar anne istedigi şekilde yatabilirmiş. Amniyon sıvıdan dolayı 6. Aya kadar yüzüstü de yatsa bebeğe zarar gelmezmiş. Daha çok 30. Haftadan sonra yan yatışa dikkat edilmeli. DR Banu çiftçinin bu konu ile ilgili makalesi var okuyabilirsin