Merve_kenan45 Kızlar merhaba 12+3 deyiz özel hastanedeki doktorum 💯 de 70 kız diyor şehir hastanesindeki doktor 💯 60 erkek diyor kafamız çok karıştı acaba tahminde bulunur musunuz https://i.imgyukle.com/2020/02/19/niY6ht.jpg
Minigim_ Merve_kenan45 bana 17 ci hafta da %80 kız gibi dedi detaylıya girdim 22 de kesinleşti ☺ detaylida kesindir diye düşünüyorum 33+4 üz tekrar sorcam gidince değişmez heralde bu saatten sonrada😁
Dilantpz Merve_kenan45 bence acele etme biraz daha bekle canım 16. Haftada filan tekrar git kesin öğrenirsin ☺️