Yüze sürmede bir problem olurmu bilmiyorum fakat hamileyken 24.haftada dikiş atılacak derecede parmağımı kesmiştim doktora birgün sonra gittiğimde şuan dikiş atamam kaynamaya başlamış pansuman yapalım dedi evde kullanmam için terramycin veRdi 2hafta hem pansuman yaptık hemde kremi kullandım herhangi bir problem yaratacak olsa kullandırmazlardı diye düşünüyorum