Deletedmom0990 antalyadayım ben. Sezeryen kendi isteğimle oldm iykide olmuşum ağrısız sancısız hazırlıklı gittim spinal sezeryen oldum 20 dk sürdü hiçbişe hissetmiyorsun odaya getirdiklerinde ağrı kesici serum takıyorlar yürüdükçe atıyosun zaten. Ben hiç yatmadım yatakta gece bile yürüdüm hep sonraki gün taburcu oldm. Eve gittiğimdede yatmadım koridorda yürüdüm hep gaz sancısı gbi oluyordu ara ara parol içtim onada 1 haftada kendine geliyorsun. Stres yapmayın bence doğum hiç korkulacak bişe değil