Arzuderinn amin 🤲 ama her zaman normal doğum sağlıklı değil kimseyi korkutmak istemiyroum burada şahit olduğum bir durum normal doğumda bir annenin haytaim kaybedisi bebeğin annesinin kokusunu dahi alamadan öksüz kalışı bu tip durumlar da var çok üzücü bir durum bende diyorum ki o zman keşke normal doğumda bir seçenek olarak sunulmasa ama diyemem normal doğum yapıp alttan kesisi ve dikisi çok fazla olup aylraca iyileşmeyen de var bunları da değerlendirmek lazım ve öncelikle sağlık diyorum anne ve bebeğin hayatta olması sezeryan yada vajinal doğum değil her iki şekilde acı var fazlası ile rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin