Sevgibv İstanbul'da çok hastane var da ne oluyor randevu bile alamıyoruz her yer tıklım tıklım mecbur özele gidiyoruz çoğu hastane ateş pahası ona rağmen gerçekten kaliteli hizmet alabilmek çok zor zaten yürüyüş alanı park bahçe temiz hava bir şey yok bir yerden bir yere gitmek işkence 😓