33 haftaligim devlet hastanesine gidiyorum iki gun once gittimde istanbul kanuni eğitim araştırmaya randevum vardi 15.45 orda olmama ragmen icerde hasta var diye girmedim 16.00 da girdigimde stajer satt 16.00 bakamam dr da yok dedi o yuzden kontrolum yapilmadi sikayet ettim cunku 20 gunde anca randevu alabiliyoruz istanbulda boyle gittigimizdede bakmiyolar cok sinir oldum sorucaktim niye boyle oluyo bebek dondumu filan diye soramadigim icin burda soruyum dedim sizede oluyomu boyle bi halsizlik oturdugum yerden kalkamama doğum belirtisimi ❤😊 simdiden tesekkur edrim