Benim gebeliğinin basından beri hep 2 hafta önceden gitti ama şükür benim hesabıma göre daha Doğum olmadı 38 haftalığım doktora kalsaydı 40 haftalıktım geçen hafta gittiğimde de haftasında dedi ölçümler bazen oynayabiliyor düşünme iri bebek dediler çocuk suan da 3100 olmuş sağlığı yerinde olunca ben haftalarına ölçümlere takılmıyorum önemli olan bas bacak boyuymus zaten hayırlı doğumlar