Merryy Hayriyeee çınarda düşündüm ben ama eşimin tarafında olduğu için vazgeçtim çok güzel bi isim ☺️
Meryemoz Hayriyeee bir oglum var 4 yasinda selim,,38 haftalik hamileyim Allah izin verirse ismi Kerim olacak😇
kubra1997 Haticerkan benim eşimde tuturmuş miran ila koyalim bende muhammed aras istiyorum bakalim hayirlisi🤗😍
Hayriyeee Merryy bizim aile de bi o yok çok şükür 😂😂😂 bu sene de çok koyan oldu bu ismi Oyüzden biraz tereddütteyim
Sirinb Hayriyeee hamile oldugumu ögrendigimden beri erkek hissediyordum ve oglusum olcak Alparslan olucak ismi insallah ❤️
sonsuzmasalim Burcugaz Güzel bir isim zaten ben sadece kendi açımdan beğenmiyorum🤭 Sağlıkla gelsin inşallah😍