Kızlar cogu yerde tartışmalara yorum yapmışlıgım vardır. 40 hafta 5 günde. Acilden nts için giriş yaptım. Sanıyorum ki nts kontrol olup eve gidicem doktor 2 cm açıklık az biraz sancı ve çocuğun suyu azalmış dedi doğum haneye çık dedi. Çıktı yukarı girişim yapıldı. Yattım sancı odasına. Yarım saat sonra suni sancı taktılar ilk başlarda hissetmiyor dum çok fazla plates topu vardı odada onda zıpladım zikzaklar çizdim 2 kez tuvalete kalktım fln saat 10 da başladı suni sancı artık saat 2 gibi dayanılmaz bir hal aldı ama mesele 30 saniye sancı giriyor 3 dk rahatlıyor sun fln açıklık 6 cm olmuş Ben baktım olacak deil o arada suyumu patlattılar yattığım yatakta sancı beni koymuyor. Neyse Her sancı geldiğinde başladım yatağın kolundan tutup aşşa doğru itmeye bu arada burundan nefes alıp vermek çok iyi geliyor du saat 7 oldu gelen gidiyor millet suni alıp 3 saatte doğuruyor bende tık yok. Her sancı gelmeye ittim en son sabah oldu nöbet değişimi bir doktor geldi. Baktı tam açıklık hadi doğum hane ye dedi gittik dogum haneye ıkınıyorum ıkınıyorum olmuyor baktım tekrar sancı odasına gitme riskim var don bir güç ıkındım saat 7 55 bal oğlum doğdu 3 800 diyorlar dı 3 100 dogudu su an hastaneden yazıyorum. Merak ettiklerinizi cevaplarım aklıma gelen bunlar herkeze hayırlı dogumlar rabbim kimseyi darda koymasın