Babymomm1 İyi akşamlar ikili üçlü testleri yaptırmasam nolur ki? Eskiden bunlar mı varmış diyorum gereksiz stres yaratıyor
Akdenizbebisi Babymomm1 bence yaptır çok önemli 🤷🏻♀️ Ben ikili test yaptırdım sadece doktorum diğerlerine gerek duymadı iyi ki yaptırdım diyorum
[silindi] Babymomm1 bende yaptırmadım canım yanılma payı çok yüksek ama mutlaka 20. Haftada detaylı ultrason yaptır tavsiyem
Misssimsek Babymomm1 ikiliyi yaptırdım canim sukur temiz çıktı. Gebelik onecsindede kromozom analizi yaptırmıştık doktorumuzda diğerlerine gerek görmedi. Detaylı ultrason yaotirirsan çok da gerek yok bence
Babymomm1 Seda-halil-mehmetalp ama sonuç ne olursa olsun aldırma gibi bir durum olmayacağı için yaptırmak istememiştim ne olursa olsun sonuç kötüde gelse tedavisi olan bir şey değil sonuçta
Seda-halil-mehmetalp Babymomm1 Sen bilirsin canım normalde 18 24 hafta ya kadar yapılıyo benim bildiğim ama yine de senin bileceğin is
Misssimsek Babymomm1 20 24 arası diye biliyorum yanlış bilmiyorsam bende henüz yaptırmadım 18.haftadayim. Birde ikili testte detaylı ultrason yapıyorlar 12.haftada onuda yaptırın bence kan vermezseniz bile. Çünkü kan sonuçları güvenilir olmuyor
Sevinc3619 Bence yaptırmakta fayda var sıkıntı varsa aldırmak düşüncesinden ziyade anne karnındayken duruma göre yapılan iğneler, erken teşhisin faydalarının olduğu durumlar olabiliyor. Yine de Sizin kararınız tabi