Gul6100 Kizlar bu haftada ağrılar genellikle hangi bolgede oluyor sizlerde? Benim bel kismimda agri oluyor bayagi bugun biraz yürüdum acaba ondan mi oldu bilmiyorum. Birde afedersiniz makat ile alt kısım arasinda ara ara agri oluyor sizlerdede var mi boyle bir durum?
Feridearslantas1 Gul6100 O haftalarda bel agrisi yasamadim 31 haftalik hamileyim yeni yeni agriyor belim gende kasiklarimda ve vajinama hafif agrilar vuruyordu igne batmasi gini bukadar
CeylanAsena Gul6100 ben ayakta iş yapınca kasıklarıma agrı sancı gibi bişey giriyor bide ara ara vajinada batma yaşıyorum
Lilamor77 Gul6100 bende 25 haftalığım kendimi ev işleriyle biraz yorduğumda belim çok ağrıyor evet bazen ağrı vuruyor makat vajina bölgesine bide çok rahat nefes alamıyorum darlanıyorum
Elons Gul6100 Bende 25+6 yım aynı sekil ağrılar bendede mevcut kasıkta bacak kökleri vajinada ve bel puçuk kemiği derlerya orasi cok agriyo dinlenince hafifliyo ama tam gecmiyo bende nette yaptigim arastirmada bornal oldugunu okudum bu haftalarda bebek büyüdugü ve alani daraldigi hareketleri sertlestigi icin baski kaynakli agrilar olabilirmis içinizi rahat tutun
Ay-se-tufnk Canim biz 24+3 olduk benimde iki gundur bel agrisi kasık ve vajina bolgesinde agri oluyor parol aldim gectm bugun yine hafiften agri var cuma doktora gitcem bakalim
Gul6100 Ay-se-tufnk benim normalde bugun sabahtan birseyim yoktu yurudum 1 saat kadar belim agrimaya basladi eve geldim uzandim hafifledi ama az da olsa yine var insallah onemli birsey degildir
Ay-se-tufnk Gul6100 değildir insallah ben netten baktim normal mis bebek buyuyor rahme baski yapiyor bele baski yapyr herkeste ayni şikayetler var gecn hafta gittim doktor parol alablrsn dedi cuma tekrr gitcem kontrole baklm dikkt etmek lazim
Gul6100 Ay-se-tufnk Bende oyle düşündüm sonucta vücudumuzun uzerine ayriyetten yük biniyor uzanmakta fayda var galiba benim kontrole 2 hafta var 😞
Ay-se-tufnk Gul6100 eger gecmezse iciniz rahat etsin diye 2 haftayi beklemeye gerek yok ben oyle yapıyom rahat etmek icin hemen gdyrm bide ilk gebelik korkuyor insan
EbruIrmakAhmet CeylanAsena bende bugün temizlik yaptım sağ kasığımda ağrı var ara ara bıçak saplanır gibi oluyo geçiyo 23+1
Gul6100 EbruIrmakAhmet En iyisi bu haftalardan sonra kendimizi yormamak sanirim korkuyorum valla ya. Bebegin hareketlerini hissedene kadar dört döndüm korkudan
EbruIrmakAhmet Gul6100 hareketlerini hissediyorum çok şükür ama ağrım olunca korktum bende Bayadır yapmıyorum zaten böyle iş bugün bi gaza geldim pişman oldum valla 😕 parol içtim şimdi bi tane geçer inşallah
Gul6100 EbruIrmakAhmet Aman aman allahim korusun yavrularimizi birdaha da boyle yormam kendimi sizde yormayin gecer insallah 🙏
Kardelenyigit Tam 25 haftalığım bende de oluyor bel ağrısı,arada alt bölgede batma falan ama kızım çok çok hareketlendi maşallah,o yüzden rahatım ve oldukça hantallaştım 😅midem sindirmekte zorlanmaya başladı,gaz sorunumda olmaya başladı
Gul6100 Kardelenyigit Ay cok şükür tek degilmisimmm insan nasil endiseleniyor.Ben yorulunca uzun bi sure hareket etmedi sonra basladi dönmeye vurmaya cok sukur rabbime.Oglusum ben iyiyim anne diyo kurban oldugum.Hic birsey yemedim midem fena sanki aci biber var midemdede yaniyorum 😖
Kardelenyigit Gul6100 çok iyi anlıyorum seni ☺️Yorulunca benim kızda hareket etmiyor uzanıp yarım saat dinlendiğimde başlıyor 🤣
Tgb2310 Kızlarsizinde bebekler böyle gövek deliğinizin pçorda sertleşiyor mu?içinizi buruyor mu bu sertlik. Öyle olduğunda seviyorm tıpıklıyorm ama korkuyorm neden kasılıyor ki acaba bebek
Gul6100 Tgb2310 Benim bebegim gobek deliginin orda dolasirken hafif bi agri oluyor. Bence o göbek deligimizin yavas yavas duzlesmeye baslamasindan dolayi oluyor diye düşünüyorum. Ama sertlesme olarak yasamadim herhangi bi riskiniz var mi erken dogum gibi serviks kisaligi gibi ?
Tgb2310 Gul6100 yok cnm herhangi bir riskim yok şimdilik ama sanki orda ireniyor gb hissediyorm hani diğer zamanlardaki gb sertlik değil orda olduğu zmn karnımın içinde de böyle bişeyler geriliyormş gb hissediyorm