Merhabalaar... ben hamilelikten 3-4 ay öncesinde kendim regenesis max a başlamıştım hamilelikte de doktorum devam etmemi söylemişti. 16. Hafta içindeyim hala kullanıyorum doktorum da kullan dedi zaten bugün gyno ferro sanol diye bir kan ilacına başlattı beni. Eczaneden aldığımda içeriğinde folik asit olduğunu gördüm. İkisini bir kullanmam bir sorun oluşturmaz mı? Sonuçta fazla folik asit alımı olacak. Yarın doktora soracağım ama ikisini bir kullanan var mı merak ettim ☺️