27+0 ım ve kızım cok hareketli değil yani bunun normal sıklığı ne ki acaba? Bazı hamıle arkadaslar kıpır kıpır yerınde durmuo dio ama benım ole bı durumum yok gece uyanmıorum mesela normal mi? Aksam tv ızlerken vuruyo kesın yemek sonrası. gun içinde hafif hafif hissediom. Bunun bı olması gerekenı var mı ki?