[silindi] Arkadaşlar sürekli istifraf ediyorum en ağır ilacını verdi doktor o bile fayda etmiyor. Doğal bildiginiz bişeler varmı? Geceleri de afedersiniz istifra ediyorum sürekli. 😔
DBaybars [silindi] Prilam Dr ı denediniz mi? Akşam uyumadan önce içiyorsunuz ertesi gün akşama kadar sıfır mide bulantısı, doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Doğal çözüm bilmiyorum maalesef ama ekmek bastırabilir
Pnrbyr [silindi] bende öyleyim malesef ilk bebeğimde 9 ay kustum doğuma gittim hastane odasında kusmaktan yoruluyodum şimdi yine aynı prilam dr kullanıyorum ama hiç bir faydası yok malesef bende tiksinme falan da var çok zor 😔
DBaybars [silindi] Hadi yaa :/ çok üzüldüm bazı insanların hamilelikleri sürekli yediklerini çıkarmakla geçiyo maalesef, siz kaç haftalık hamilesiniz? 3.ay bitince düzelebiliyo bu rahatsızlıklar büyük oranda
[silindi] DBaybars daha 9+2 inşallah geçecek hep kendimi motive ediyorum iyim iyim diye ama çok zor oluyor inşallah geçicek 🙏 benim ikinci hamileleğim kızımdada 9 ay istifra ettim ama bu hamileleğimde daha kendimdeyim. 2.daha kolay oluyor diyorlardı umudum o 🌸
[silindi] Aysenes aynı şekilde doktorum serum yazdı kötüleştiginde hep git al dedi sürekli serum yiyorum serum yiyince çok iyim 🙏
DBaybars [silindi] İnşallah bunda o sıkıntıları yaşamazsınız daha rahat bi hamilelik olur sizin için 🙏 12.haftadan sonra bi bakmışsınız tamamen kesilmiş bulantılar :)
Aysenes [silindi] ben belcikadaym bayilip dusunce serum vercekler galiba gunde 1bardak su iciyorum oda hap yutarken 🤦♀️Herseyden tiksinyom midem bulaniyo 🥺
Zeynepaygunn Yoğurt yemeyi deneyin bende 4 ay çok yediklerimi çıkardım yoğurt bastırıyordu birde zencefil çok iyi geliyor ilaçlar pek fayda etmiyor birde yeşil elma yiyordum çok iyi geliyordu bulantıma inşallah geçer geçmiş olsun 😞
[silindi] Zeynepaygunn yogurdu denedim oda fayda etmedi ama zencefili mutlaka denicem çok teşekkürederim🙏🙏
[silindi] Pnrbyr evet Allahım yardımcımız olsun çok zor gerçekten bana zofran zytex verdi bulantının en agır ilacı bunun üstü yok dedi doktorum ama o bile fayda etmedi bir tek serum ayağa kaldırdı beni🥺
Pnrbyr [silindi] Allah yardımcımız olsun bazen çok zoruma gidiyo kızım da görüyo öyle kustuğumu ağlıyo falan umarım bu sefer hemen geçer yoksa hem psikolojik hem midem den dolayı çöküyorum
Momof2child 21 haftadaym 2gundur bende yenden basladi Midem bombos acikiyorm yemeye bisey bulamiyorm ne yesem ki midem rahatlasa