Merhaba arkadaşlar
40+0 ile nst kontrolüne geldim öğlen. Bebekte hiç hareket yok. Zaten gelişim geriliği vardı. Doktorum daha fazla beklemek istemedi. 70 lerde sancı da cıkınca yatışımı yaptı.
Akşam saat 18.00 dan beri yatıyorum. Sancılarım 80 e cıkıyor. İlerleyen saatlerde alttan suni sancı verecekler. Yürüyorum ve pilates topunda dönüyorum. Açılma artmıyor. Sancı hissim hiç olmuyor ama nst de 80 lerde. İlerleyen saatlerde beni neler bekliyor bilmiyorum. Dualarınızı bekliyorum 💕