_2prensesannesi_ 18 hafta 1 gunluk hamileyim alt tarafimda inanılmaz bi agri var adim dahi atamiyorum cok canim yaniyor gidebileceğim bi doktor bile yok malesef ayni sorunu yasayan var mi neden olur.nasil gecer acaba😑😣
Maviilm _2prensesannesi_ benimde öyleydi plesanta aşagıda dedi doktor ondan öyle rahmim agrıomuş neden doktora gidemiyorsn canm
AysennHE _2prensesannesi_ benimde acıyor özellikle sabahları kalktığımda çok acıyor gece noluyorsa artık hareket ettikce biraz azalıyor 27 haftalık olduk bu arada niye oluyor bilmiyorum ama doktora soracagim bi
Niddy _2prensesannesi_ benimde öyle 20.haftada falan başladı suan 28 oldum hala aynı. On dk yuruyunce açılıyor. Ama otudugum zama kalkarken ölüyorum bide yatakta dönerken falan ozellikle merdiven inerken daha çok ağrıyor. Hic bir sorun yok dedi kac yane doktora gittim alttan muayenede yaptılar hicbisey yok cekicem mecbur artık alıştım zaten
_2prensesannesi_ Maviilm suan geçti mi peki sizin cunku yasadigim yerde kadin dogumcu yok başka bir sehire gidiyoruz 2 saat sürüyor yol ordada bakmiyorlar bile dogru duzgun malesef detayli ultrosunum var onun tarihini bekliyorum gitmek icin ama.bi yandanda bu agri korkutuyor 😣