Sumeyye_g Mmucizem normalde 35 inci haftadan artık her hafta istiyorlar genelde ama onun öncesinde bi ağrın kasılman varsa yada bebek hareketlerinde azalma hissedersen çekiyorlar bende kere kasık ve bel ağrım vardı 31 de 32 de çektirmiştim
Pembepanterr Mmucizem 😊 kasılmalarınız daha erken başlamazsa değil 😊 sonucta bebişler 38,39,40 gibi geliyor düzenli olarak haftada bir nstye sokuyor doktorlarda 😊
Kumkat Bebek hareketlerine, kalp atışına, agri sikayetinize ve suyunuzun durumuna gore nst gerekirse yapilir bunun bir siniri yok x haftada baslamali diye benim ilk 36daydi o da hareketleri yavaşladı gibi hissettigim icin
Haticeakks 30+5 de girdim ben ilk şuan 31 iz birkaç gün önce yani sancı yoktu bebek kalp atışları da iyiydi şükür
Mmucizem Kasılma nasıl bişey?Bebegin bi anda toplanması o bölgenin taş gibi olması mı peki?Bende sürekli oluyor günde 10 defa falan cuma kontrolüm var doktoruma söyleyim o zaman bana da yaptırsın riskli gebeliğim çünkü