Merhaba. Benim de 8+0 1 ekim görünüyor. Midem kusma ve bulantılarım çok kötüydü. Prilam kullanmaya başladım 3 gündür. Bugün kendimi bi tık iyi hissediyorum. 8-5 çalışıyorum. Eve geldiğimde asla mutfağa gitmek istemiyorum. Bir köşeye kurulup oturuyorum. Arada esneme hareketleri yapıyorum ve forumlarda dolanıyorum. Sağlıklı hissedeceğim Günleri iple çekiyorum...