Ayse42_ Aylin_16 aynı hafta aynı günüz benimde baş ağrım var tiksinme yok ama isteksizlik oluyor Allah hepimize kolaylık versin
Meraki Bende 8+5 im ara ara kusmalar ve ağızda ki metalik tat dışında iyiyiz sanırım hem yiyesi hem yemiyesi oluyomuş insanın :) sabırla bekliyoruz bebişimizi🤗🤗
Esranur2 Neslihanunel aynen ya bnmkide öyle adetime göre şuan 7+0 doktora göre 7+4 bnde anlamadım.neden acaba
ilayecemom Esranur2 sizin erken döllenme olmuş olabilir ama ekşi artı 3 4 gün farkediyor zaten ultrasonda net olmuyor ölçümler sizinki o yüzden öyle çıkmış olabilir zaten daha sonraları haftasını yakalıyor minikler😇
Eceunverkanra Esranur2 benim polikistik overim var bir de değeri ilk öğrendiğimde geçen Cuma 216ydı ona göre hesaplayınca geç dôllenme olabilir diye beklemek istedim garanti olsun diye, diger turlu cok strese giriyorum 1 sene once kaybim oldu cunku
Aslihansan Ultrasonda çıkan ölçümlere takılmayın başka doktora gitseniz o da farklı hafta gün çıkarır. Bana doktorum 2 3 hafta fark olmadığı sürece sorun yok demişti
Damla________ Esranur2 son adet 16 ocakta bitti ama birlikte olma ve yumurtlama 22si ultrasonla görmeden su kadarlık diyemiyorum geç döllenme falan olabilir bilmem ne
hayalmehlika 5+6 adet tarihine göre. Çok zor geçiyor benim bugün de hastanedeyim yatırdı doktor çok kötüyüm diye. ☹️