tazee_annee Kızlar 38+3 um göğsümde bugün farkettim zeytin kadar şişlik var sanki böyle birşey yaşayan var mi
burcu0818 tazee_annee benimde göbeğimin yanında var doktora gittim ultrason rendevu verdi yarın belli olcak ne olduğu
Eltezcan tazee_annee dogumunuz yakin,süt kanalının şişkinliği olabilir ama ultrason yaptirmanizda fayda var.gecmis olsun:)