Mkelebek ben kısmetse herşeyi kendim yapmayı planlıyorum önceden doğumda dağıtmak için kurabiye yapcam annemle gelenlere çikolata ikram ederiz bi de tatlı ve tuzlu iki çeşit kurabiye yaparım lohusa şerbeti ya da limonata yaparım hazirana denk geldiği için sebil var musluklu olandan bi de hediyeliklerim olcak masada. Onları sunmak için pleksi masa baktım aöa cok pahalı onun yerine evde kardeşimin çalışma masasını isticem babamdan üzerine masa örtüsü alırım ve etrafına balon zinciri Dİye düşünüyorum allah nasip ederse ☺️