Benim de bu gün bitiyor ve 11 haftalık oluyorum 🥰 daha hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür 🤲🏻🙈
sadece akıntım bazen çok oluyor bazen olmuyor 9 hafta itibariyle de bebeğimin ultrasonda hareketlendiğini gördüm 😝
özellikle dün gittiğim de baya bi hareketliydi