Mom46 Kızlar 26. Haftam bitmek üzere 3 gündür hapşururken öksürürken elimde olmadan idrarım kaçırıyorum yaa başına gelen varmı ve neden böyle oldu birden😐😳
Tazeanne0134 Mom46 kızlar normal çünkü bebek büyüdükçe idrar torbanıza baskı yapıyor ondan oluyor yani normal zntrkn
Deletedmom0990 Mom46 benimde oluyor bir kaç gündür apsurunca 23+4 ama normal bence bebek büyüdüğü için mesaneye baskı yapıyor ya ondan galiba
Fatmanur_yakup17 Mom46 canım doktoruna danış çünkü egzersiz veriyorlar topun üstünde hareket veriyor idrar kaçırmada
Sezen95 Mom46 Allahını seversennnn 🙈🙏🙏🙏 durumuna üzüldüm ama bu postu gördüğüme o kadaaar sevindim kiii çünkü bende bir sorun olduğunu düşünüyordum 😂😂 Bndede var canım o hapşryorum öksürüyorum kusarken bile bazen oluyor 😭😭😭
Emosh123 Mom46 oluyor o haftalarda genelde kegel egzersizleri var canım netten bak kasların güçlensin
Pembepanterr Mom46 geçen banada oldu 🤭 o yüzden dok tutmamak lazım minicikte olsa tuvalete gidiyorum 😃
3ilge Ben de aylardır aynı durumdayım sürekli kıyafet değiştirmekten gına geldi. Egzersizi olduğunu bilmiyordum bakayım
Akdenizbebisi Geçen gün süslendim elbiseler falan giydim evden çıkacaktım bir hapşurdum ayakta tuvaletimi yapıcaktım resmen 😯😯😯🤭🤭🤭
Marinedeniz Mom46 valla bende de uzun bir sure oyle oldu oksurugum bir turlu gecememisti her defasinda altima kaciriyordum ped bagladim artik o derece ama oksurukler bitince o da bitti canim ama normalmis bu durum
SeHer1909 Mom46 gel bacım gel sarılıp ağlayalım daha eşinin yanında pırt dememiş biri olarak geçenlerde çişini kaçırmış sonra buna gülerken komple dona işemişliğim var 😀😀😀