Bence çokta normal değil canım. Doktora görünmeni tavsiye ediyorum bende de vardı birkaç gün önce gittim rahimde kasılma var dedi doktor bu da iyi bir şey değilmiş. Sende de olacak diye bir şey yok tabi ama bana hep normal normal dediler gitmedim en son gittim öyle olduğunu öğrendim. İçin rahat değilse kimseyi dinlemeden sana da tavsiye ederim gitmeni