Syma95 Kızlar imom kullanıyorum normalde ama bitti yarın eczaneden alicam ama herkes bulunmuyor artık felan diyor muadili olarak ne alabilirim acaba
Ngngng Syma95 doktorum ımomu bulana kadar regenesis al dedi bi şey daha söyledi ama hatırlamıyorum regenesis almıştım ben
Snmgks Syma95 bende onu kullanıyordum dediğiniz gibi hiçbir eczanede bulamadım doktorum da muadili olarak ocean mummy kullanmamı söyledi. Şuan onu kullanıyorum
Ktuna Doktorum bana İmom olmadığı için regenesis max verdi. 30+2 deyim. Doktorunuza danışarak almanızda fayda var bence
Syma95 Ceylan123 bende geçen ay aldım en son eczaneden . Burda artık bulunmuyor felan diyolardi. Bende bulamazsam diye sordum
Mkelebek Imomi bizde hicbir eczanede bulamadik. Doktorumuza mesaj attik oda regenesis max onerdi. Simdilik ona devam ediyorum
Uyr35 Merhaba kızlar ımom omega ben de bir kutu fazla var geçen hafta aldım şuan ihtiyacım kalmadı 64 TL’ye almıştım 50 TL ye verebilirim
Svdsr Bende imom kullaniyordum suan regenesise dondum malesef her yerde olmadigi icin. Regenesis de aynisi hatta daha cok vitamein var
NisaMomy Syma95 onu ben kaç eczaneye sordumda bulamadım malesef artık gelmıyomuş, regenesis max içiyorum bende.
Busraay_ Syma95 bende aynı durumu yaşadım doktorum Regenesis max önerdi onu kullanıyorum canım sende bu vitamine geçebilirsin problem olmuyor