Ondan olacağını sanmam canım benimde 1 hafta önden gidiyordu çatı kemiklerim ağrıyordu doktora söylemiştim ve doktora sormuştum doğum sata göre oluyor demişti eger ağrının onla bi ilgisi olsaydı söylerdi diye düşünüyorum ve bebeğin hareketli olması iyi bişey. Eğer bi risk yoksa bebek baskı yaptığı için ağrıyodur. Yinede doktora görünüp söyle derim