adaveannesi_ 12. Haftamdayım. Köpeğim arabada kapıyı açarken üstümden zıplayıp çıkmak istedi sol kasığıma sertçe patisiyle vurarak zıpladı. Şimdi endişeleniyorum arkadaşlar. Ağrım sızım yok gibi görünüyor. Lütfen yardım edin.
zelis63 adaveannesi_ canm kanaman ağrın sızın yoksa korkma ama yinede çok korkuyosan git görün ama merak etme bebegin dışardan gelecek darbelere karşı güvenli yeri bende 34 haftalığım gecen hafta dolabın kapagı çok sert değdi karnıma ama bebeğimin hareketleri falan gayet iyi şükür o kadar büyük olmasına ragmen sorun yaşamadm
Zeyneptoprak adaveannesi_ bende oğlumda araba kazası geçirmiştim bunda düştüm zaten kesedeki amniyon sıvısı ve karın iç yapısı yastık görevi gördüğü için sorun olmuyo benimde köpeğim var küçük ırk 4 kg hep karnımda kasığımda arada basar zıplardı şimdi oğlum karnımda zıplamaya çalışıyo izin vermesemde şükür sorun yok