Mrvaklynr evet ilk gebeliğimdi. Sadece prolaktini düşürmek için dostinex kullanmıştım. Zaten yarım hap kullandım, hamile olduğumu öğrendim. Doktor o yapmaz dedi ama insan yine de şüphede kalıyor. Tüpte hasar kaldıysa yine geçirme ihtimali yüksek işte. Rahim filmi çektirecektim ama çektirdiği halde yine dış gebelik geçirenler olmuş. Vücudu tekrar tekrar yormak istemedim.