Deletedmom127 saol canım tşk ederim 🙏🏻😌 rahim ağzı karından ultrasonla görebiliyorlar ama biraz yanlış Yanıltıcı ölçüm olabiliyor karından kesin doğru çıkmıyor. Benim her hafta karından ölçülüyordu değer iyi göründüğü için alttan bakmıyordu. Cumartesi karnımdan bakınca sınırdan daha çok kısaldığını görünce karından doğru çıkmsyabilir diye bir umut alttan da baktı ama aynı sonucu gördü. Büyüm ihtimal karından bakar sana ama benim gibi rahim ağzı kısalmış görürse alttan da bakabilir sen hazırlıklı git. Nst ücretli normalde. Ama pazar gecesi sancım geldi korktum özel hastanenin aciline gittim orda nst bağladılar para almadılar sancım var diye gittiğim için