Kızlar merhaba , çok kötüyüm boğazım yani bademciklerim şişti kocaman yara gibi oldu hem acıyo hem ağrıyor aynı zamanda kulak ağrısı çene ağrısı boyun ense ne varsa hepsi ağrıyo önceki gece doktora gittim ağrı kesici ve antibiyotik yazıp gönderdi kullanıyorum ama fayda etmedi gram geçmedi . İnanın çok kötüyüm zencefil, ıhlamur, nane limon c vitaminli meyveler ne varsa denedim kaç gün oldu sonuç alamadım 21 haftalık hamileyim ve artık dayanamıyorum çok güçsüz düştüm ne olur etkili birşey varsa söyleyin